طراحی ، نصب و راه اندازی
برای اجرای پروژه نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن ابتدا باید توسط تیم نصب از محل پروژه شما بازدید به عمل آید و پس از بررسی از محلی که قراره دوربین ها یا دزدگیر در اونجا نصب بشه برای شما پیش فاکتور نصب و راه اندازی صادر می گردد.
جهت دریافت مشاوره و تعیین زمان بازدید از پروژه کافی است که شما نام و نام خانوادگی ،لوکیشن محل نصب رو برای ما به شماره تلفن ۰۹۱۰۹۴۳۵۱۰۰ واتس آپ کنید و در ابتدا پیامتون ذکر کنید که نیاز به نصب و راه اندازی دارم .
کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و ساعتی را برای بازدید مشخص خواهند کرد ، پس از بازدید روز شروع پروژه با شما هماهنگ شده و استارت کار زده خواهد شد .
نصب و راه اندازی ویپ ( VoIP) چیست؟
VoIP مخفف کلمات Voice Over Internet Protocol است که به معنای انتقال صدا به شکل همزمان از طریق بستر اینترنت میباشد. تنها چند سال است که از عمر این تکنولوژی میگذرد اما امروزه به صورت فراگیر در سراسر جهان شاهد استفاده از این تکنولوژی هستیم. در این تکنولوژی از شبکههای کامپیوتری موجود به عنوان بستر تلفن جدید شما استفاده میشود و بدین ترتیب کلیه محدودیتهای فیزیکی شما از بین خواهد رفت.
تا چند دههی پیش کلمهای به اسم اینترنت وجود نداشت و تمامی ارتباطات تنها به وسیلهی شبکهی تلفن (PSTN) امکانپذیر بود اما بعد از به وجود آمدن شبکهی اینترنت شکل ارتباطات کاملا تغییر پیدا کرد و امروزه افراد قادرند از طریق بستر اینترنت با یکدیگر به مکالمه بپردازند. امروزه حتی مخابرات برای انتقال ترافیک تلفن از یک مرکز مخابراتی به مرکزی دیگر و یا حتی استانی دیگر به جای استفاده از زیر ساخت زوج سیم مسی از تکنولوژی VoIP استفاده میکند.
خدمات VoIP پیشروامنیت شامل چه مواردی است؟
- پنل تحت وب بومی و فارسی (۵ زبانه)
- عدم محدودیت در تعریف داخلی و عدم نیاز به لایسنس جدید جهت گسترش تعداد داخلیها
- عدم نیاز به کابل کشی تلفن جدید و ارائه تلفن بر روی بستر شبکه موجود در شرکتها
- تعریف گروههای تماس
- اتصال نامحدود خط SIP
- اتصال نامحدود خط آنالوگ
- صداهای سیستمی فارسی
- داشبورد بر خط صفهای انتظار
- ایجاد صف انتظار برای تماسهای ورودی
- امکان راه اندازی داخلی اینترنتی
- امکان پیجینگ از طریق تمامی تلفنها
- امکان برقراری کنفرانس صوتی و تصویری
- امکان شنود تمامی مکالمات از طریق پنل تحت وب
- ضبط مکالمات تلفنی از تمام تماسها (در صورت نیاز)
- اتصال سیستم تلفنی به نرمافزار CRM و امکان Pop Up
- مدیریت کردن تماسها برای جلوگیری از اشغال خط (پنل وب)
- ارتباط شعب مختلف یک شرکت با هم در شهرهای مختلف با کمترین هزینه بر روی بستر اینترنت
- نظرسنجی پیشرفته چند لایه با طراحی درختواره و در صورت نیاز ، ضبط صدای مشتری در انتهای مکالمه و همچنین قابلیت اعلام شماره اپراتور قبل از اتصال تماس مشتری
- قابلیت راه اندازی داخلیها بر روی تلفنهای نرمافزاری رایگان(بر بستر تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر) و تلفنهای IP (بیسیم و رومیزی) و همچنین تلفنهای آنالوگ به وسیله Gateway
- مدیریت سیستم با استفاده از گزارش گیریهای بسیار دقیق همراه با نمودارهای تحلیلی و مانیتورینگ حرفهای با تعریف سطوح دسترسی مختلف و اختصاص دسترسی به گزارشات بر اساس گروههای کاری مجموعه
- قراردادن شروط بر روی تماس. مدیریت خطوط ورودی و خروجی و بستن صفر و محدود کردن مکالمات برخی از بخشها به مدت زمان مشخص و همچنین مدیریت تماسهای داخلیها به یکدیگر (قابلیت مدیر منشی)
- قرار دادن چندین منوی منشی دیجیتال (تلفن گویا یا همان IVR) بدون محدودیت. هر بخش میتواند پیام خوش آمد گویی خود را در اختیار داشته باشد و همچنین میتوان برای هر پیش شماره (همراه اول، ایرانسل، شهرستانهای مختلف و …) پیامهای ورودی مختلفی را طراحی کرد.
- فکس نرمافزاری به صورت نامحدود و حذف هزینههای مربوط به نگهداری دستگاههای فکس و کاغذ و همچنین ارسال تمام فایلهای PNG, PDF, TIFF, JPG به عنوان فکس و قابلیت ارسال فکسهای ورودی و خروجی به ایمیل و تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کاربران فکس و همچنین عدم دریافت بوق مشغولی بر روی داخلیهای فکس
- و …